.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مناقشات نمايشگاه بين‌المللي همچنان ادامه دارد
دولت در مازندران براي تجهيز و تكميل نمايشگاه بين‌المللي مازندران 5/2 ميليارد ريال تسهيلات يارانه‌دار اختصاص داد ولي اين مصوبه از سوي سازمان بازرگاني مازندران پيگيري نشد و مناقشات همچنان ادامه دارد.
مناقشات نمايشگاه بين‌المللي همچنان ادامه دارد

دولت در مازندران براي تجهيز و تكميل نمايشگاه بين‌المللي مازندران 5/2 ميليارد ريال تسهيلات يارانه‌دار اختصاص داد ولي اين مصوبه از سوي سازمان بازرگاني مازندران پيگيري نشد و مناقشات همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس ، دولت در حدود يك سال گذشته مصوبه‌اي را به امضاي پرويز داودي معاون اول رئيس جمهور به سازمان بازرگاني استان مازندران ارسال كرد كه بازرگاني استان موظف شد براي تجهيز و تكميل نمايشگاه بين‌المللي مازندران واقع در شهرستان قائم شهر 5/2 ميليارد ريال تسهيلات يارانه‌دار را جذب و به شركت نمايشگاهي پرداخت كند.
اصلاح تركيب سهامداران و پيشرفت فيزيكي قابل توجه نيز از ديگر شرايط دولت بود كه اين سرمايه‌گذار مي‌تواند در صورت توافق با سهامداران از اين تسهيلات بهره جويد تا براي تجهيز فضاي فيزيكي نمايشگاه بين‌المللي كه در حال حاضر فقط نام بين‌المللي را يدك مي‌كشد از آن استفاده كند.
استاندار مازندران در جلسه‌اي كه به همين منظور شب گذشته در محل استانداري مازندران برگزار شد، در حضور رئيس سازمان بازرگاني استان گفت: مجري نمايشگاه در شهرستان قائم‌شهر يا بايد شرايط دولت را براي دريافت تسهيلات بپذيرد و يا بايد از وي خلع يد شود.
ابوطالب شفقت زمان يك‌ساله صرف شده از زمان سفر رياست جمهوري را فرصت مناسبي اعلام كرد كه سازمان بازرگاني و سرمايه‌گذار مي‌توانستند اين مصوبه دولت را عملي كنند ولي اين مصوبه به نتيجه‌اي نرسيد.
وي با اشاره به اينكه وقفه در عملي‌شدن اين مصوبه باعث ضرر و زيان اقتصادي به مازندران مي‌شود اظهار داشت: اصلاح تركيب سهامداران از موضوعاتي است كه بايد سازمان بازرگاني با همكاري مجريان نمايشگاه انجام دهند تا تكليف اين واحد تجاري نمايشگاهي مشخص شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 آذر 1386
آقای استاندار از شما بعید است
درست است که بازرسان نهاد ریاست جمهور هفته ی آینده برای پیگیری مصوبات به استان مازندران تشریف می آورند اما این ربطی به این ندارد که شما بخواهید از این فرصت برای فشار به مدیران نمایشگاه استفاده کنید حرف شما مثل این است که یکی شما را وادار کند خانه ای که در آن زندگی می کنید را به دیگری واگذار کنید
فکر انجا را هم بکنید که اگر این کارشکنی ها اگر از سوی شما و بازرگانی ادامه یابد ممکن است مدیران نمایشگاه را وادار به عکس العمل کند و آنها را وادار به پیگیری قانونی کند
حال که بازرگانی استان در اجرای مصوبات سفر ضعیف عمل کرد دلیل ندارد که شما بخواهید به نمایشگاه فشار بیاورید.
فرزاد مهدوي 7 آذر 1386
واقعاً نيروهاي قائمشهر نيروهاي سمجي هستند و براي رسيدن به مقصود دست به هر كاري حتي تخريب استاندار هم مي زنند. با نفوذي كه در وزارت بازرگاني دارند كارهايي را مي كنند كه مقامات استاني را وادار به اتخاذ تصميم بر اساس خواسته هاي آنها بشوند. حال كه عرضه كار را ندارند هم استاندار و هم بازرگاني استان را به زير سوال مي برند كه يعني شما عددي نيستيد و با زبان تهديد سعي در وادار كردن استاندار به عقب نشيني در برابر خود مي نمايند. من حتم دارم كه پشت سر اين نوشته هاي تهديد آميز يكي از كله گنده هاي قائمشهر قرار دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.